امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 http://digital-english.cloob24.com
0

دوره پازلینگ ابتکار جدید برای تحول زبان شما

اصلا چرا آموزش زبان انگلیسی انقدر مهم است؟ خوب مشخص است. دانستن زبان فقط برای آن‌ها که قصد مهاجرت دارند نیست. هر کسی در هر شرایطی به نوعی به آموزش زبان انگلیسی نیاز دارد. اگر دانشجو هستید برای سرچ کردن، خواندن منابع اصلی، مقاله نوشتن یا در سطح بالاتر، برای شرکت در سمینارها و کنفرانس‌های بین المللی به اموزش زبان انگلیسی نیاز دارید. اگر کار می‌کنید که شرایط بحرانی‌تر است.

جالب اینجاست که کلی امکانات جورواجور برای آموزش زبان انگلیسی در ایران پیدا می‌شود. کلاس‌های زبان از ترمیک گرفته تا آن‌ها که برای آیلتس و تافل برگزار می‌شوند. معلم خصوصی که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین آموزش زبان انگلیسی می‌کند. گروه‌های مکالمه در واتس اپ که زبان‌آموزان با هم تشکیل می‌دهند که اسپیکینگ تمرین کنند. کانال‌های تلگرامی زبان یا پیج‌های اینستاگرام آموزش زبان انگلیسی که هر روز پست می‌گذارند. پادکست، جزوه یا اپلیکیشن موبایل که به راحتی قابل خریداری یا دانلود هستند.

خود آموزی برای چه کسانی مناسب است؟

یک گزینه دیگر دوره خود آموزی زبان انگلیسی است. افرادی هم هستند که کلا مستقلند. این افراد معمولا به سراغ فیلم، سریال و پادکست می‌روند. این کار باعث افزایش دایره لغات و سرعت خواندن می‌شود. اما با گرامر می‌خواهید چه کنید؟ معمولا اگر سطح زبانتان بسیار پایین باشد نمی‌توانید با خود آموزی گرامرتان را تقویت کنید. مگر اینکه دوره خود آموزی زبان انگلیسی که برای گرامر طراحی شده است را تهیه کنید.

تهیه دوره خود آموزی زبان انگلیسی که کاملا حرفه ای باشد بسیار مهم است. چون اگر یک گرامر را غلط یاد بگیرید دیگر از ذهنتان پاک نمی‌شود و بعد از آن هیچ معلم یا کلاس زبانی نمی‌تواند درستش را در ذهن شما جا بیندازد. از طرفی شما برای تمرین مکالمه به یک شریک زبان نیاز دارید که با او تمرین اسپسکینگ کنید. همچنین برای مهارت رایتینگ باید کسی باشد که رایتینگ شما را تصحیح کند و ایرادات شما را بگیرد. پس باید دوره خود آموز زبان انگلیسی را انتخاب کنید که برای رایتینگ و اسپیکینگ نیز طراحی شده باشد. در کل می‌توان این طور نتیجه گرفت که دوره خود آموز زبان انگلیسی برای کسانی است که وقت کافی برای شرکت در کلاس را ندارند اما اگر در تهیه دوره دقت کنند می‌توانند به طور مستقل و با کیفیت زبان خود را تقویت کنند.

روش نوین پازلینگ

از روش‌های معمولی که تا الان همه ما آن‌ها را می شناسیم که بگذریم می‌رسیم به دوره پازلینگ. چرا می‌خواهیم یک روش جدید را معرفی کنیم؟ چون اگر روش‌های قبلی به طور کامل روی همه جواب می‌داد ما الان این همه ایرانی که راه‌های قبلی را رفته‌اند ولی به نتیجه نرسیده‌اند نداشتیم. دوره پازلینگ با روش‌های قبلی کاملا متفاوت است و اتفاقا حالت سرگرم کننده و بازی دارد.

اگر بخواهیم به طور خلاصه به دوره پازلینگ بپردازیم باید بگوییم که دوره پازلینگ دقیقا با حالت پازل است. یعنی چه؟ یعنی شما گرامر و اصطلاحات انگلیسی را در دوره پازلینگ با کمک پازل یاد می‌گیرید. برای گرامر به کمک پازل یاد می‌گیرید که با کمک ارتباطی که بین یک گرامر در فارسی و انگلیسی وجود دارد به راحتی جمله انگلیسی بسازید. شما یک زمان را که در زبان مادری به آن کاملا تسلط دارید با کمک پازل در دوره پازلینگ به زبان انگلیسی نیز یاد می‌گیرید. از آنجایی که در این روش مشابهت سازی با زبان فارسی وجود دارد باعث می‌شود که گرامر برای همیشه در ذهن شما حک شود.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه