امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://digital-english.cloob24.com
0

امروزه آزمون های بین المللی زیادی برگزار می شود که هر کدام کاربرد مختلفی دارد در این مقاله امروز میخواهیم انواع آزمون های زبان انگلیسی را بگوییم.

اولین و مشهورترین آزمون آیلتس است که به معنی سازمان بین المللی سنجش زبان انگلیسی است که داوطلبان برای اخذ ویزا و شغل یا تحصیل در دانشگاه ها در آن شرکت می کنند و دومین آزمون مشهورآزمون تافل است که توسط یک شرکت آمریکایی ای تی اس ساخته شده است شرکت دراین آزمون به دو روش است که می توان آن را به عنوان یک آزمون کتبی یا یک آزمون آنلاین در نظرگرفت.

آزمون زبان جی آرِ ئی که یک آزمون استاندارد است که یکی از شروط پذیرش در دانشگاه های ایالات متحده و کانادا است هدف این آزمون سنجش در مهارت های اسپیکینگ و رایتینگ ودرک مطلب و... است و آزمون دیگری که این آزمون مطابق دانشگاه کمبریج برگزار می شود در این آزمون هرچهار مهارت مورد سنجش قرار می گیرد آزمون pte است. پنجمین آزمون gmat است که یکی از معتبرترین آزمون های ورودی برای تحصیل در رشته های مدیریت است وآزمون دیگری که توانایی شما را در صحبت کردن به زبان انگلیسی اندازه گیری می کند آزمون او پی آی است که شما حدود 30 دقیقه به صورت تلفنی با یک مربی صحبت می کنید که برای مدارس و دانشگاه ها و دکتری و فراتر از آن مناسب است. و آزمون های دیگری که هر کدامشان کاربرد و در جاهای مختلف مورد استفاده است. آزمون او ای تی برای متخصصان مراقبت های بهداشتی است.

همه ی مهاجرت های تحصیلی و کاری نیازمند ارائه مدارکی هستند که میزان دانش فرد را نشان می دهد که آزمون های بین المللی زبان به عنوان متداول ترین روش سنجش این دانش ها محسوب می شود که متقاضیان با شرکت در این آزمون ها مهارت های خود را ارزیابی می کنند که می کوشند تا حداقل نمره مورد نیاز را به دست می آورند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه