امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://digital-english.cloob24.com
0

یکی از مهمترین و اصولی ترین پله های های یادگیری زبان انگلیسی انتخاب بهترین بسته ها و مواد آموزشی است و در اینجا این سوال پیش می آید که چه کتابها و منابعی برای یادگیری زبان واقعاً جوابگو است؟ اول از همه باید سطح شما سن شما و نوع هدف که یکی از اصول مهم است. مشخص شود  که آیا انگلیسی را در سطح مقدماتی می خواهید یا اینکه سطح متوسط یا سطح پیشرفته یا اینکه یادگیری زبان انگلیسی را فقط برای مکالمه می خواهیم یا برای نوشتن , شنیدن باید در نظر گرفته شود سپس تصمیم گیری کرد.

و به یاد داشته باشید دوره آموزش زبان انگلیسی دارای نکات مهمی است  از جمله: نکته اول این است که کتاب ها و منابعی که از طرف معلمان و استادان خود معرفی می شوند را سبک و سنگین کرد که آیا این منابع در خور سطح سواد انگلیسی ما است یا خیر سپس با سنجیدن این راهکار ها می‌توان به طور اصولی یک گزینه را انتخاب کرد منابع زبان انگلیسی زیاد است مثلاً دوره آنلاین زبان انگلیسی همچنین خود آموزهای زبان انگلیسی فلش کارت ها و نوار های زیادی هستند که زبان انگلیسی را می توان از طریق آنها یاد گرفت.

اگر بخوام از این منابع براتون بگم می توان به کتاب هایی همچون تاپ ناچ که برای سطوح متوسط و پیشرفته پیشنهاد می شوند همچنین کتاب هایی مثل امریکن انگلیش فایل که برای سطح متوسط به پایین توصیه می شود همچنین برای سطح مقدماتی کتاب های مثل لتس گو و ویدیو های آموزشی در سطح مقدماتی اشاره کرد.ویدیو و مستند هایی که به زبان انگلیسی ساده و روان نیز وجود دارد و  مهمتر از همه این است که خود فرد نیز انگیزه کافی برای شروع و یادگیری این منابع باشد می توان در آینده نزدیک با استفاده از این منابع به سطح مطلوب مورد نظر خود برسد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه