امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://digital-english.cloob24.com
0

امروزه یادگیری زبان انگلیسی امری بسیار ضروری است. بسیاری از کشورها این زبان را به عنوان زبان دوم در برنامه های درسی مدارس آموزش می دهند و از طریق این زبان امکان ادامه تحصیل در هزاران دانشگاه و مدرسه دز سراسر جهان وجود دارد. نقشه ی راه در واقع یک پلان کامل و انعطاف پذیره که یک چرخه ی کامل است و صفر تا صد را در خودش جای داده است و شما در هر سطحی باشید می توانید از این چرخه استفاده کنید.

تحقیقات نشان می دهد که زوال عقل در کسانی که بیش از یک زبان را ییاد گرفته اند در مقایسه با تک زبان ها به شدت کمتر است اولین قدم برای یادگیری زبان تعیین سطحتان است و یک برنامه ریزی دقیق برای یادگیری است دومین قدم باید تصمیم بگیرید که خودآموز می خواهید یاد بگیرید یا میخواهید به دوره آموزش زبان بروید یا آموزش آنلاین زبان انگلیسی را انتخاب می کنید این قسمت به خود فرد بستگی دارد که کدام را انتخاب می کند و به یادگیری بپردازد.

این نقشه در واقع به چهار بخش کلی تقسیم می شود مرحله اول آشنایی با تلفظ و یادگیری املای زبان انگلیسی است دومین مرحله استفاده از لغات پرکاربرد سومین مرحله یادگیری گرامر به صورت صفر تا صد و تسلط کامل بر حدود دو هزار کلمه رایج زبان در بافت جمله ها و در آخر بازی کردن و زندگی کردن با این زبان.

یکی از بزرگترین دغدغه های زبان آموزان در دنیا چگونگی مطالعه این زبان است مهمترین راه تمرین است و در آخر از تکنولوژی غافل نمانید امروزه نرم افزارهای زیادی برای یادگیری لغت و جمله و... وجود دارد. روزی چند بار به سراغ تلفن همراه خود می رویم که می توانیم با استفاده ازیادگیری زبان از طریق بازی به عنوان ابزاری برای یادگیری استفاده کنیم حتی دیکشنری های آنلاین و نرم افزارهای زیادی وجود دارد که به یادگیری شما کمک می کند.

کسانی که در دوره های آنلاین هم شرکت می کنند نقشه راه مشخصی دارند

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه