امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://digital-english.cloob24.com
0

در این مطلب میخواهیم راجب یادگیری سریع زبان انگلیسی صحبت کنیم و این یادگیری سریع شما می تواند هرچیزی باشد می تواند یک مصاحبه کاری باشد یا سفر به یه کشور خارجی که برای شما خیلی مهم است به هر دلیلی می تواند باشد که شما هم میخواهید هرچه زودتر سطح خودتان را به سطحی قابل قبول برسانید.

همه ی ما میدانیم که یادگیری زبان به هیچ وجه یک شبه به سرانجام نمی رسد اما در این مقاله راه هایی را به شما می گوییم که سریعتر به نتیجه برسید یادتان باشد که برای این راه مقاومت و پیوستگی بسیار مهم و حیاتی است.

اولین قدم یادگیری لغات ضروری و نوشتن و تمرین کردن با لغات است که طبق مطالعات انجام شده با یادگیری حدود 2000 لغت پرکاربرد و رایج در زبان انگلیسی شما قادر خواهید بود 80% هر مطلبی را متوجه شوید و دومین قدم یادگیری زبان از طریق بازی مورد علاقتان است به این دلیل ناخودآگاه درگیر آن می شوید حتی استفاده از فلش کارت ها به شما این امکان را می دهد که مدام با آن ها بازی کنید و جمله بسازید که این کار بازی با ذهن است.

رمز دیگر یادگیری سریع تمرین تمرین تمرین است و هرچه بیشتر تمرین کنید و بیشتر اشتباه کنید زودتر پیشرفت خواهید کرد اگر در جمله ای شک دارید کلمه ای را بیاورید آن را بگویید بالاخره صحیح آن را در همان جمله یاد خواهید گرفت و سعی کنید دوست انگلیسی زبان پیدا کنید و با او انگلیسی صحبت کنید و چت کنید از او تقلید کنید و این هم اعتماد به نفس صحبت کردن به شما می دهد به موسیقی مخصوص گوش بدهید. سعی کنید به اخبار گوش دهید و آن را برای اولین بار با زیرنویس انگلیسی بعد چند بار با زیرنویس فارسی نگاه کنید وببینید که چقدر درست فهمیده اید.

با توجه به پیشنهادات بالا زبان آموز به صورت خودآموز زبان از کتاب های اینترچنج سطح مبتدی را شروع می کند و با استفاده از سی دی های آموزشی و پیشنهادات بالا سطح خود را افزایش می دهد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه