امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://digital-english.cloob24.com
0

بر اساس نتایج به دست آمده و تحقیقات انجام شده در کشورهایی که زبان انگلیسی زبان اول آنها نیست.و به عنوان زبان دوم شناخته می شود از لحاظ تعداد افراد بومی کشورهایی که زبان مادریشان هست بیشتر است.از طرفی امروزه کسانی که دوست دارند به دنبال مهاجرت،تحصیل و تجارت هستند نیاز بیشتری به آزمون هایی چون آیلتس,تافل وغیره...دارند.

آزمون آیلتس را می توان یکی از مهم ترین و کاربردی ترین آزمون های سنجش یا تعیین سطح زبان انگلیسی دانست. و در 130 کشور جهان و 9000 موسسه در سرتاسر دنیا مورد تایید و پذیرش قرار گرفته است.این آزمون شامل چهار مهارت است که شامل: 1- گوش دادن 2- خواندن 3- نوشتن 4- اسپیکینگ است. دوره فشرده آیلتس حداکثر سه ماه تا چهار ماه طول خواهد کشید.و بعد از این دوره در کمتر از سه ساعت هر چهار مهارت سنجیده خواهد شد.

البته ناگفته نماند کسانی که دوره آموزش زبان انگلیسی را در موسسات آکادمی گذرانده باشند.در آزمون سنجش آیلتس می تواند نمره 6.5 به بالا را کسب کند و در بهترین دانشگاه های دنیا پذیرش بگیرند.از طرفی منابع آزمون آیلتس به طور کامل مشخص نشده است اما می توان با کمک کتاب های موجود در بازار و آموزش انلاین زبان در وب سایت های معتبر و خود آموز زبان به بهترین نحو ممکن سطح زبان انگلیسی خود را ارتقا داد.

به طور کلی دو نوع آزمون آیلتس وجود دارد؟

1-آکادمی (دانشگاهی) 2-جنرال(عمومی)

1: برای افرادی کاربرد دارد که قصد دارند در یک دانشگاه در مقطع کارشناسی یا مقاطع بالاتر ادامه تحصیل دهند و در یک شرکت حرفه ای در یک کشور خارجی مشغول به کار شوند.

2:مورد دوم برای افرادی است که نیت و قصدشون تحصیل در مقاطع پایین تر است و به قصد مهاجرت در یک کشور دیگر است. و مورد آخر در مورد اعتبار آزمون آیلتس است که دو سال دارای اعتبار است یعنی اگر کسی در آزمون قبول شد بلافاصله باید در زمینه مورد نظر اقدام کند.چون ممکن است طرف بعد دو سال دچار فراموشی گردد و نیاز به آزمون مجدد باشد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه